Spotkanie w ten piatek – Parafia Sw. Eugeniusza de Mazenod – Czuwanie w Intencji Rodzin – Friday, November 25

Dzien dobry!

Pozwole sobie na oficjalne czwartkowe zawiadomienie pomimo informacji juz podanej wczesniej ze jutro spotkanie piatkowe odbedzie sie przy parafii sw. Eugeniusza de Mazenod w Brampton, na Steeles Ave na zachod od Mavis Rd i
Chinguacousy Rd. Odbedzie sie tam czuwanie w intencji rodzin. Jezeli ktos nie ma dojazdu to prosze zadzwonic na nr. (905) 270-6377 po 16:00. Kiedys w Mississauga w piatki wieczorem odbywaly sie czuwania jako rodzaj spotkania piatkowego. Wiosna tego roku bylo czuwanie w rocznice smierci papieza JPII. Teraz jest okazja na uczestnictwo w czuwaniu w intencji rodzin, tez prowadzonym przez mlodziez. O. Mietek Burdzy serdecznie zaprasza.

P.S. Dochodza mnie wiesci, ze wigilia grupowa bedzie prawdopodobnie juz za tydzien, wiec zachecam aby zaczac gotowac! Jadlospis bedzie rozeslany wkrotce.

Monika

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s