Zabawa Opłatkowa Katolickiego Studia Młodych 2011/ Wydarzenia

Witam wszystkich,

Pragnę podzielic się z wami, materiałem który przygotowałem w formie artykułu. Materiał dotyczy Zabawy Opłatkowej Katolickiego Studia Młodych . Spotkanie opłatkowe odbyło sie w dniu 15 stycznia 2011 roku w Centrum Kultury im. Jana Pawła II w Mississauga. Podczas zabawy opłatkowej pomagałem organizatorom, jako wolontariusz KSM i Grupy Piątkowej. Znalazłem w tym czasie również chwilę aby dotrzeć do ludzi obecnych na zabawie. Zapytałem o ich odczucia bezpośrednio z miejsca wydarzenia. Tak więc materiał powstał w formie reportażu. Zrobiłem kilka wywiadów,(w jednym z nich pomaga mi Monika K.), wybrałem kilka nagrań i napisałem parę słów. W całości artykułu znajdziecie miejsce w którym można odnależć zdjęcia z zabawy, można też posłuchać  nagrań w których wypowiadają się “na żywo” uczestnicy biorący udział w tym wydarzeniu.

Proszę, zaglądnijcie do działu „Wydarzenia” – znajduje się tam mój artykuł.

Materiał przygotowywałem dla portalu www.samiswoi.ca oraz, dla radia KSM www.ksmradio.com . Postanowiłem przekazać relacje z tego przemiłego wydarzenia w którym część grupy piatkowej miala rowniez swój udzial, zaznaczając swą obecność i przyczyniając się w przykładny sposób jako wolontariusze, przy tym dobrze działającym przedsięwzięciu . Materiał może na coś się każdemu przyda, a zawsze na pewno będzie to pamiątka i zachęta do wzięcia udziału w zabawie w najblizszym roku i może dla co poniektórych w nadchodzących latach :> Jak usłyszycie w rozmowie z uczestnikami zabawy, impreza dziękczynna KSM trwa już od kilku dobrych lat i rozwija się z roku na rok.

P.S

W Kanadzie znajduję się zaledwie od grudnia 2009 roku i w tym czasie Bóg pokazuje mi nowe ścieżki, którymi moge podążać, idąc w raz za Nim .Są to np. moje zainteresowania  powiązane z dziennikarstwem, którym poświęcam się w wolnym czasie i odkrywam to, że lubię pisać. Dzięki zamiłowaniu do pisania , mogę slużyć tez wielu ludziom, a nie tylko sobie. Nie ma nic lepszego, jak połączenie przyjemne z pożytecznym. Więc, jeżeli ktos ma ciekawy temat, o którym warto opowiedzieć, pomysły, czy też wydarzenia o których warto pisać, czy relacjonować w podobny sposób, by gdzieś pózniej zamiescić aby ujrzało światło, lub jeżeli ktoś czuje podobne zamiłowanie i chce się przyłączyć do wspólnego pisania proszę o informacje !!! Ponieważ, ja chcę zajmować się pisaniem, reportażem itp.- mogę sie bardziej przylożyć. Artykuł “z opłatka” to byl pomysł bardzo spontaniczny  i mój debiut w tej roli.

Teraz, Pan Bóg obdarzył mnie nowym wyzwaniem, i postawił mnie z wami, przed odpowiedzialną rolą, jako animator duchowy. Postaram sie jak najwięcej dawać z siebie i dobrze wykonywać swoją funkcję, by przynosiła ta, moja rola rownież i wam owoce.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie !!!

W razie jakichkolwiek pytań, służe pomocą. Komentarze,opinie (są mile widziane)

Proszę o kontakt

Paweł Binda

e-mail : pawelbinda@gmail.com

tel. 647 702 5285

Leave a Reply

