Propozycja na zmiany

Witam,

Jako kandydat na prezesa chcialbym przedstawic swoj program.

Po pierwsze, chce zaproponowac, aby kompletnie zmienic strukture zarzadu z typowo studenckiego na ten, przypominajacy bardziej organizacje non-profit.

Tak wiec funkcje w zarzadzie bylyby nastepujace:

Szef Zarzadu (CEO aka kierownik zamieszania)- odpowiadajacy za osiagniecie wyznaczonych celow grupowych (osiagniecie zadania zakreslonego poprzez grupowy mission statement).  Dba o efektymna dzialalnosc zarzadu i nawiazuje kontakty miedzy grupowe.

Vice Prezydent od Finansow – odpowiedzialny nie tylko za rachunkowosc, ale tez za zaproponowanie budzetu na caly rok, zrodel dofinansowania dzialalnosci grupy, jak tez scisla wspolprace z innymi czlonkami zarzadu w celu osiagniecia zaplanowanych celow grupowych.

VP od Marketingu – osoba odpowiedzialna za ustalenie potrzeb mlodych ludzi w parafii Sw. Maksymiliana jak tez wsrod mlodej polonii, opracowaniem programu, ktory by te potrzeby zadowalal, jak tez ustawienie kanalow marketingowych, aby wiadomosc na temat oferowanego przez grupe programu, dotarla do mlodych ludzi.

VP od Zdrowia Fizycznego – odpowiedzialny za propagowanie aktywnego tryb zycia grupowiczow, w co wlicza sie nie tylko organizacja kampingow, dyskotek, wypadow rowerowych, hikow, ale tez dostarczanie wiadomosci na temat lokalnych wydazen poza-grupowych, ktore moga sie przyczynic do poprawy zdrowia fizycznego grupowiczow.

(W nawiasie: poponuje tez, aby kilka spotkan przeznaczyc w tym roku na temat zdrowego odrzywiania, jak tez zdrowego stylu zycia. Co z tym sie wiaze, proponuje tez, aby przy sprzedarzy paczkow sprzedawac tez jogurty, owoce, soczki odzywcze i inne.
Naszym celem powinno byc propagowanie zdrowej zywnosci w parafii.  Z tym wiaze sie rowniez zakup snack’ow na spotkania grupowe, ktore maja wartosci odzycze ( a wiec wiecej warzyw i owocow, anizeli ciastek i napojow gazowanych))

VP od Duchowosci – Osoba, ktora dzieli sie swoja dochowoscia wsrod innych.  Organizuje spotkania i wydarzenia, ktore maja na celu rozwoj duchowy grupowiczow. Wspolpracuje z ojcem opiekunem, jak tez z innymi w zarzadzie.

Proponuje wyeliminowac funkcje Kronikarki i webmastera.  Proponuje, w zamian, uzyc platformy wordpress.com, ktora pozwala na blogowanie, jak tez kooperacje kilku “autorow” w tworzeniu dynamicznej strony grupowej. Przyklad takiej strony mozna znalezc pod:  https://grupap.wordpress.com/
Proponuje, jednak aby contynuowac tworzenie corocznej kroniki – i to moze byc zrobione przez zespol stworzony pod koniec roku. Funkcje kronikarki w zarzadzie uwazam za infantylna i nie pasujaca do obecnego skladu grupy piatkowej (po prostu czas wydoroslec)

Po drugie, proponuje, aby stworzyc grupe muzyczna.
Proponuje aby grupa muzyczna zaczynala kazde spotkanie trzema lub czterema piosenkami.  Repertuar piosenek powinien byc staly, tak aby kazda osoba znala piosenki i mogla sie wlaczyc w spiew, i powinien byc rozszerzany z biegiem czasu.
Grupa (mozliwe, ze w powiazaniu z innymi grupami) powinna brac udzial w niedzielnych Mszach SW. o 7 wieczorem.  Sprawa jest do zatwierdzenia przez ojca Probosza.  2011 jest rokiem zmian, wiec mamy szanse aby tez i ta zmiane wprowadzic juz teraz.

Po trzecie, proponuje, abysmy byli odpowiedialnymi osobami w stosunku do przyrody i wrpowadzili recycling w kazdym miejscu, gdzie bedziemy oranizowali spotkania, imprezy, rekolekcje i jakie kolwiek inne wydarzenia.  W tej chwili parafia nie uczestniczy w recycling.  Mozemy dac przyklad poprzez wprowadzenie blue box w salce brata Antoniego.  Jesli pojemnik “blue box” nie moze byc tam zainstalowany na stale, mozemy przywozic blue box i zabierac go po spotkaniu ze soba.  Mozemy tez tak robic zakupy, aby ograniczyc ilosc opakowan.

Po czwarte, zarzad powinien funkcjonowac w oparciu o najnowsze metody w zarzadzaniu, jak tez pracy w ekipie. Jestesmy grupa inteligentna, wiec zarzad, jak tez i cala grupa, powinna miec za zadanie budowanie inteligentnego oblicza grupy.

Nie propaguje tu zmiany nazwy grupy, czy tez kolejnej pruby okreslania kim jestesmy.  Mysle, ze Duch Swiety da nam madrosc i roztropnosc w naszych poczynaniach, jesli poprosimy
Go o pomoc w naszych codziennych dzialaniach.

– Bogdan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s